2018. május 10., csütörtök

Violet Garden





Ez alkalommal egy színes nyári mintát hoztam hatalmas, illatos ibolyákkal, pöttyös szárnyú madárkával és egy lila házzal. Természetesen az ábécé sem maradhatott le az új mintáról.

A mintát XJudesign Antik Violet vásznára hímeztem, a kész hímzést fehér keretbe tettem.
A vászon már első látásra izgalmasnak tűnt, így ezt a mintát kifejezetten ehhez a vászonhoz terveztem. A hímzés élvezetes volt, igazán gyorsan, pár nap alatt elkészült.

Én mindig szeretem belelátni az egyes mintákba a további felhasználási lehetőségeket, s a minta kisebb részleteit önállóan is használni. Ha ti is így vagytok ezzel, azt javaslom, a maradék lila vászonból készítsetek illatzsákokat, díszítsétek őket a kisebbik ibolyamintával, hímezzetek rájuk feliratokat az ábécé felhasználásával.





A minta mérete: 144 x 111 öltés
A kész hímzés mérete: 20 cm x 16 cm
Vászon 36 count-os Antik Violet / XJudesign
Fonalak: 
Weeks Dye Works, The Gentle Art, Classic Colorworks



 A hétvégén még egy mintával jelentkezem, látogassatok meg újra.
Szép nyári napot Mindenkinek!
Eszter

2 megjegyzés: