2017. december 15., péntek

White Christmas





Az utolsó idei karácsonyi mintám is elkészült - ezúttal fehér karácsonyt terveztem.

Bár a meteorológusok szerint idén hó helyett inkább eső vár ránk karácsonykor, de én még nem adom fel a reményt ...

A monokróm mintát gyönyörű foltos, barna vászonra hímeztem (majdnem) fehér fonallal. Díszítésül három kis csengőt varrtam a párnára. Szeretem az egyszerűségét, és békés hangulatát.







A minta mérete: 105 x 113 öltés
A kész hímzés mérete: 16 cm x 17,5 cm
Vászon: 32 count-os Picture This Plus
Fonal: WDW






5 megjegyzés:

  1. Eszter: I have to look at your new designs, after Christmas, I will by then need to get back to stitching.
    I am in love with the new designs, so pretty.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  2. The white on the cream linen is so appealing, great stitches. Mary

    VálaszTörlés