2016. április 9., szombat

My gift to thee



Következzen a második tavaszi minta.

Ma egy hatalmas csokor virágot hoztam - Anyák napjára.
Anyukámnak terveztem és hímeztem, aki nemrég komoly műtéten esett át. Remélem, a virágaim is segítenek neki a mielőbbi gyógyulásban.
Az új mintán a virágcsokrot ábécével egészítettem ki, a hímzésre apró gombokat varrtam, s mindezt aszimmetrikus mintával kereteztem.
Az egyszerű, ámde mutatós natúr fa keretet ezúttal is diópáccal színeztem meg.









A minta mérete: 103 x 118 öltés
A hímzés kész mérete: 13 cm x 14,5 cm
Vászon: 40 count-os Newcastle Cream / kávéval kissé foltosra festve
Fonal: Crescent Colours Belle Soie Silk


Kellemes tavaszi hétvégét kívánok!
Eszter









15 megjegyzés:

  1. Beautiful!! Hope your mother is better.
    Hugs,
    Lili

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ez megint valami csodálatos lett!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű anyáknapi minta! Gratulálok :) Édesanyádnak mielőbbi felépülést kívánok! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Persze a minta nem csak anyák napi ajándék lehet, ugyanúgy elkészíthető más családtagnak, barátnőnek is.

      Törlés
  4. Ismételten tökéletes szépséget alkottál. Amikor számunkra kedves embernek készítünk ajándékot, beleszőjjük a szeretetünket, s ettől válik igazán különlegessé. Mielőbbi teljes felépülést édesanyádnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen♥ Valóban így van, Marcsi. Azt gondolom, hogy ő is érzi a hímzésbe bújtatott szeretetet, és ez segít neki a felépülésben.

      Törlés
  5. Mielőbbi gyógyulást Édesanyádnak, ez a csodás hímzés bizonyosan segíteni fogja őt ebben❤️
    Tetszenek a színek, az asszimetrikus keret játéka és nemkülönben a dióval pácolt képkeret.

    VálaszTörlés
  6. Ez olyan, de olyan gyönyörű!!!
    Csodás ajándék édesanyádnak!!!

    VálaszTörlés