2016. február 13., szombat

Ann Louise Wright, 1887


Egy hosszú, igen nehéz hét után új mintával jelentkezem.
Úgy érzem, ez a minta volt a legjobb, ami a héten történt velem.

Múlt vasárnap éjjel terveztem, és a hét során esténként -a sok bosszankodás után- mindig jutott kevés idő a hímzésére. Sok másra nem, így nagyon örülök, hogy végül mára elkészült...
Igazi szerelem♥ úgy gondolom, talán az eddigi legszebb mintám. De kíváncsian várom a ti véleményeteket is.
A vásznat egy ideje már nézegettem, kerestem a megfelelő színeket. Valójában nem is a Valentin-nap motivált ennek a vörösnek a használatára -bár örülök, hogy a minta végül erre a hétvégére "időzült".
A WDW Cayenne árnyalata egyszerűen egy csoda. És nem csak a színeket szeretem annyira ezen a mintán. Megjelennek a mintán a kedvenc motívumaim, a virágok, a páva, a ház, a korona, és természetesen az ábécé is.
A sampler hátoldalának anyagát megfestettem, kis régies-barnás árnyalatot adva az izzó vörösnek. Vörös bársonyból és barna gyapjúból készítettem hozzá egy eper-tűpárnát is.
Számomra  és szerintem így tökéletes.













A minta mérete: 171 x 133 öltés
A kész hímzés mérete: 24 cm x 19 cm
Fonalak: WDW
Vászon: Zweigart 36 ct



Kellemes Valentine-napot mindenkinek♥
Eszter












31 megjegyzés:

  1. It's really very beautiful and spectacular! It would be desirable to embroider! I fell in love with this work!
    Welcome to my blog!

    VálaszTörlés
  2. It is very beautiful. I love the colors and my favorite motifs, houses and peacocks! Well done

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű... nézi az emberlánya és nem tudja megfogalmazni, de rabul ejti... mint egy szerelem...nem a rózsaszín ködfátyol, hanem hús-vér igazi érzelem. Gratulálok SZUPER lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, Rita! érdekes, és elgondolkodtató, hogy benned milyen gondolatokat ébresztett a minta♥

      Törlés
  4. Csak ámulok az újabb ės újabb szépséges mintáidon. Lenyűgöző az összhatás, imádom.

    VálaszTörlés

  5. Szépséges minta, gyönyörű telt színekkel♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Erika! azt gondolom, ezekkel a színekkel lett tökéletes ez a minta.

      Törlés
  6. Mikor reggel a telefonon megnyitottam a blogot, láttam, hogy valami "virít" nálad, és számomra ez nem volt megszokott.viszont...miután megnéztem, akkor megértettem mindent, hiszen ennek a fonalnak a színe valóban nagyon gyönyörű, izgató/kézimunka ügyileg csak:-)))))/és vibrál, él tőle a hímzés.Számomra inkább a féktelen jókedvet, a vidámságot, a tökéletesség érzését kelti, tudod, Eszter amikor a világ szép....
    Remek munka!
    Reményeim szerint a te kedved is jobb lett tőle, és már nem bosszankodsz annyira....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szép is a világ:), csak néha akadnak bosszantó dolgok... Engem a tervezés, a hímzés nyugtat meg, ez adja azt a pluszt, amire nap mint nap nagy szükségem van.
      Igen, ez a szín valóban nagyon izgalmas, és azt hiszem, a vászon színe méginkább azzá tette.

      Törlés
  7. C'est très joli, la toile fait bien ressortir les couleurs, et le tissu est bien assortit ! Bravo !
    Laetitia de dufilsurdulin.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. This is lovely so vintage looking.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű minta, gyönyörű befejezés. Nagyon tetszik az epred és a mintában a piros szín.

    VálaszTörlés
  10. I love the contrast between the red bright thread and the dark fabric. It's a beautiful design and a gorgeous finish.
    Hugs ^^

    VálaszTörlés