2012. augusztus 27., hétfő

Most készül

Sziasztok!

Nagy kedvet kaptam a festéshez én is, amikor megláttam Emőke új blogján azokat a gyönyörűségeket, melyeket mostanában festett.
Sajnos nem volt itthon egyéb festékem, csak fekete, így hát "szegény ember vízzel főz" alapon ebből próbáltam kihozni valami izgalmasat. Én is őszi témában gondolkodtam, csak egy kicsit előbbre szaladtam, méghozzá egészen október végéig...
És ami eddig megvalósul belőle:

Egy kb. 20 x 30 cm-es vásznon kísérleteztem. Az ajánlott 20 perc helyett egészen minimális időt, kb. 5 percet töltött a fekete festékben az összegyűrt, gumival összefogott vásznam, hiszen nem teljesen feketét, inkább fekete hímzőfonalat jól kiemelő alapot szerettem volna előállítani. Sóval, majd a biztonság kedvéért vasalóval is fixáltam. Ezután kapott még egy kicsi feketekávét is a régiesebb hatás kedvéért, ezt csak csöpögtettem, hogy véletlenszerűen foltos hatást érjek el. ( A kávé sütéssel remekül fixálható, de mivel most nem volt kedvem kipakolni a sütőből, mikró + vasaló pótolta ezt.) Azt hiszem, semmit sem csinálok az előírásoknak megfelelően, de az eredmény mindig tetszik, és semmi sem ereszti a színét.
Ez lett belőle, jobbat el sem képzelhettem volna!


Egészen véletlenül -  tényleg! - még tegnap este elkészült egy új Halloween-mintám ( akkor még nem  terveztem, hogy ma délután festeni fogok),  így  rögtön fel is avathattam a frissen festett anyagomat.
Eddig ennyire jutottam:


Alig várom, milyen lesz végül...


10 megjegyzés:

  1. Nagyon különleges színe van, és érdekes a mintarészlet is. Szerintem jó választás volt a fekete vászon ehhez a témához :) És ahogy Oogway mester mondta: nincsenek véletlenek' :))

    VálaszTörlés
  2. Természetesen nekem ez is nagyon tetszik,a csöpögtetős módszer is klassz,imádom az olyan régi-de csakis a régi-képeket,könyveket,vásznakat amin valami régen ejtett titkos folt van,tinta,kávé,ilyesmi:-)Merész vagy,a fekete egy olyan szín amit legutolsó gondolatomban használnék.A sütőről leszoktam,rájöttem,hogy a fonalak ott rengeteget fakultak a szárítási folyamat alatt.Most vasalóval fixáltam és nem is lettek olyan halványak a színek........még én is próbálkozom.
    A mintarészlet is tökéletesen illik a vásznadhoz:-)

    VálaszTörlés
  3. Hmm, valami nagyon klassz minta van itt készülőben...
    Egyébként engem is nagyon foglalkoztat a festés kérdése. Ha fonalat nem is ,de vásznat mindenképp meg kellene próbálnom.
    Na, majd meglátjuk!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kommenteket, látom, titeket éppúgy izgat a festés, mint engem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen, én személy szerint iiiiiiimádooook festeni :))

      Törlés
  5. Nagyon jól néz ki, nekem is tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Hi, Esther! Can't wait to see your new halloween design ^^
    Hugs.

    VálaszTörlés
  7. I am really curious....Thank you so much for stopping by over here and your nice compliments too!

    VálaszTörlés