2012. május 20., vasárnap

Újra csak madárkák

ezúttal Tanya Marie, vagyis a Sampler Girl Sweet Bird mintája az, amit kihímeztem, méghozzá arra az extrahosszú tűpárnára, melyre már régóta vágytam. A hosszúkás forma érdekében a mintának csak a felső részét használtam. Úgy éreztem, hogy további díszítésre, csipkére, miegymásra nincs is szükség, így is nagyon tetszik! És nemcsak nekem: a lányom már le is csapott rá, sőt azt tervezgeti, hogy az íróasztala fölötti polcon helyezi el a tőlem zsákmányolt varrományokat. Kell ennél nagyobb dicséret?
Már mutatom is a legújabb madárkáimat:







5 megjegyzés:

  1. Csodálatos minta! Ezt én is kihímzem! KÖSZÖNÖM! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Szera!
    És nagyon köszönöm a dicséretet Tanya Marie-nak,a minta tervezőjének,aki szélsebesen a Facebook oldalára is kitette a fotóimat: http://www.facebook.com/pages/The-Sampler-Girl/197883843584675

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Nem csodálom, hogy a lányod lecsapott rá...:o)))

    VálaszTörlés
  4. Gorgeous finish and the colours are wonderful!

    VálaszTörlés