2012. január 6., péntek

Újabb próbálkozások csipkékkel, tüllökkel...

...és a  tüllhímzéssel, ami nem is olyan egyszerű, mint amilyennek látszik.
Mivel az interneten nem találtam hozzá semmi használható anyagot, kénytelen voltam elég sok időt rászánni a tapasztalati úton történő tanulásra.
Elég hamar szembesültem a buktatókkal! Egyrészt a tüll csúszik, a lyukacskái igen aprók az én szememnek, de ami a leginkább megbonyolítja a dolgot az az, hogy MINDEN ÁTLÁTSZIK! Tehát nem tudsz az anyag hátoldalán semmit elrejteni. Ez eléggé lekorlátozza a lehetőségeket, hiszen folyamatosan úgy kell vezetni a fonalat, hogy annak értelme is legyen, tehát összefüggő mintát adjon ki. Egyenlőre erre jutottam, ha valaki tud segíteni rajzzal, fotóval, stb, ami a további fejlődésemet elősegítheti e téren, azt megköszönném.


Na, és amire felhasználtam egyik kísérletem eredményét, az egy kis zsebes tároló lett vintage-szerű stílusban. 

3 megjegyzés:

  1. Kedves és szép próbálkozás....nekem egy dolog jut eszembe a hátoldalnál:Mivel ezeket úgyis rávarrod valamire,nem lenne jobb ha azon az anyagon lenne hátul az elvarrás amire teszed,hiszen azon úgysem látszik?

    VálaszTörlés
  2. http://antiquesinterior.blogspot.com/2010/03/tull-himzes.html ezt találtam,segít?

    VálaszTörlés
  3. Köszi, ezt találtam én is, ennyi volt az alap, amiből kiindultam.

    VálaszTörlés