2011. október 27., csütörtök

A legfrissebbek

Tegnap délután terveztem, ma délelőtt kihímeztem, amikor hazaértem a munkából, lefotóztam. Még nem tudom, mi lesz belőlük, gondolom, pár napon belül kiderül ez is.
A virágból készítettem egy fakóbb és egy erőteljesebb színű változatot, ugyanis nem tudtam eldönteni, melyik mutat majd jobban... A pávákat meg imádom, bár ezek egy kicsit aprócskára és ducira sikeredtek!

Úgy érzem, egyértelműen a primitívek és Niky gyönyörű munkáinak hatása látszik rajtuk, akiket hihetetlenül kedvelek, és most örülök magamnak ( : D), hogy sikerült valami hasonlót kiötlenem! 

Lehet, hogy furcsán hangzik, bár talán más is így van ezzel, de esténként elalvás előtt mindig azon jár az eszem - és a legtöbbször így is alszom el-, hogy másnap mit újat kellene hímezni. Gyakran félálomban tervezgetek is, ami aztán vagy megmarad másnapig, vagy elillan. Most megmaradt.

Holnap délelőtt feltöltöm a mintákat, melyek egyenlőre csak papíron léteznek, így akinek tetszenek, kihímezheti majd ezeket is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése