2011. szeptember 7., szerda

Az ősz színei

Bár szerencsére még gyönyörű nyári az idő, a múlt héten kedvenc boltjaimban jártam, és nem tudtam ellenállni néhány hihetetlenül szép, színeiben már az őszt idéző amerikai patchwork anyagnak. Mit szóltok hozzá?


Egyenlőre néhány apró darab készült el az anyagok és fonalak felhasználásával, de máris érzem, hogy egyre nagyobb kedvet kapok ehhez a színvilághoz.

Francesca's Quaker Sampler részletet használtam ehhez a tűpárnához:


Még egy helyes kis tűpárna fehér csipkével:


Tilda szív némi hímzéssel és csipkével:


Saját mintával hímzett zsebes zsákocska:


És ami a legizgalmasabb élményem volt a héten: Aidát próbáltam feketekávéval festeni, el sem tudtam képzelni, hogy ilyen gyönyörű lesz a végeredmény!

A hosszúkás tűpárnán látható mókus és makk szintén Francesca's Quaker Sampler részletek:


Végül szintén kávéval festett anyagon saját madárkás-fás mintámat kombináltam két különböző betűtípussal. Még nem tudom, mi lesz a sorsa, valószínűleg egy szép barna keretet kap.


Szép napot, jó munkát mindenkinek!




1 megjegyzés:

  1. Kedves Eszter!
    A nálam hagyott üzeneted után jutottam el a blogodhoz!
    Nagyon szép és ízléses dolgokat készítesz, több dolog is tetszik. Így az első "hivatalos" olvasód én lettem!
    A Körös-érzést ismerem, én eredetileg békéscsabai vagyok, rengeteget fürödtem a Körösökben.
    Sok örömöt kívánok neked a blogvilágban, no meg további szép alkotásokat!
    Főkolomp - Zsuzsi
    (Nem tudtam csak névtelenül írni)

    VálaszTörlés